Friday, April 29, 2011

saje2...+ Result penuh MIBF 1

Haritu aku sengaja duduk sebelah dia....then start utk berborak ngan dia.HAHAHA...mcm2 lha soalan yg pelik2 aq tanya...tujuan:saja...tapi best ! akhirnya dia layan pun aku.heeee:) suka ! suka !
________________________________________________________
Husna
Hari Rabu time aku balik lawan catur uh,aq ade nampak muka budak and perangai dia sebijik cam husna.tp time tu dia tgh dating.cara dia sama.....budak tu form3...pakwenye aq x tw form bpe.
adakah ini dinamakan rindu ??????
then malam tu tepat kul 12.01 am, Husna missed call aq. heeeee:))
cheh...! bawa handset dalam asrama ! miskol pun miskol lah.
yeah...i'm really miss you,HUSNA ! lame ta buli membuli.
________________________________________________________
Nie result MIBF aku yg sangat2 teruk !

Bahasa Melayu : Belum dpt.next week bru dpt.

Bahasa Inggeris : 53.Got C. naik 3 markah from ujian selaras 1

Sejarah : Oh my God !!! aku pun x tahu kenapa.buat pertama kali dalam sejarah dpt failed !
kene jumpa cikgu gak !!! 39% jea....

Math Mode : hmmm,just okay.cuma dpat 61%. bangga lah kan dapat B.

Pend.Islam : kenapa dengan aku nie? x boleh score? aku banyak score paper 1 drp paper2.paper 2 aku sangat teruk ! cuma dapat 81%. turun 1 markah drp ujian selaras 1.maintain A.........

P.Akaun : x yah cakap pun da tahu.failed punya.37 %.xbole cakap apa.

+math : x payah pulangkan kertas tu pun x apa.x tau la dpt bpe.

Kimia : turun 2 markah drp ujian selaras 1.cuma dpt 43%. hurm.........kimia nie aku main tembak2...banyak yg tepat pada sasaran.HAHAHA....

Fizik : pertama kali dalam sejarah.x pernah2 dpt gred D.tp kali nie dpt ! 48% !

Biologi : tetap maintain....50...C.....love Bio !
______________________________________________________________________
Apsal ramai yg terkejut and x percaya aku masuk catur nihhh ??? aduhhh..kita kena maju.
then yg kononnya terer sangat main catur sebok2 nak perli owg kalah lah .apesal?
kau main catur jea boleh la weyh.main x ikut masa boleh lah ckp .

nie da la kene focus pada game.kene ikut masa.kene tulis coordinate lgi...coordinate lawan pun kene tulis! ikut peraturan...kau bole wat camtu?
serabut otak lau x biasa.

tapi sekarang saya da laju tulis coordinate saya! yeah..............so bole focus 98% pada permainan !

No comments:

Post a Comment