Tuesday, May 3, 2011

My Adopted Sister

oke.ayat pendahuluan : Aku da tgok cite hantu kak limah balik rumah.aku ta pakay full screen.HAHAHA.(faham,kan?)lawak mmg lawak...Usop lah yg paling lawak.dgn tangan dia uh.HUHU.oke then.erm...
pasal projek sejarah aku ngan ckgu amir tu.aq ade mention an project uh...?
ramai yg tanya kenapa aku bawak buku tebal2 uh pegi sekolah.buku tebal akaun uh ta na bawa pula...? HAHA.(lain cite lah).ramai gak yg tanya projek apa yg aku buat uh.. jangan pikir bukan bukan boleh tak ? hidup kene selalu fikir positif ! aku pun ta tahu na bagitahu camne bentuk projek aku tu.skang nie aku busy sentuh mende tu je lah.cikgu pun da na bentang kat pengetua...so,help him ! bende nampak cam simple je weyh.try buat laaa.hari rabu nie aku ta dtg koko.melepak kat bilik puan Juma utk sambung wat projek nie.then sabtu nie x de extra class.sambung lagi buat.hope boleh siaplah..malas aku na dtg every sabtu.>pjg an pendahuluan aku?alangkah best lau dlm essay pendahuluannya sepanjang nie!<


back to da story :

pelik aku ada adik angkat ? HAHAHA.aku pun tertanya-tanya mcm mana aku ada adik angkat.
siapakah gerangannya?? :


*gambar kecik-kecik suda la.(setanding la dgn orgnya.)HAHA!

Nama;Nur Afiqah bt Ramly
Tarikh lahir:15 June (ingat kakak aku,ingatlah dia.HAHA)
siblings>5 orang anak ke-3
Kelas>4 sains 5
result PMR>aku lebey hebat.cheh!die lebey hebat sebenarnya...(die kalah dgn A jea.)
perangai dia : wow !! lain yg aku bayangkan,lain pulak yg aku nampak.
pe lagi aku na cite niy ???


sejarah aku mengenalinya :

actually kami ta rapat before this.aku kenal dia pun masa dia form2.da lama,kan???? itu lah dia.
ade juga berkaitan dgn Siti Nurayu(5sn4) and adk dia yg sekelas ngan dia time tu.Ayu lah yg kecoh2 tunjukkan aku muka dia.time tu aku just wat donno lah coz kenapa pula perlu aku kenal dia?ada crite di sebalik kenapa ayu tunjukkan muka dia sbb time tu aku tgh menghusya seseorg.ngehehehe.ta faham ? ta payah faham lah.top secret aku nie.
then bila time balik jea, aku suka lepak2 kat kelas kejap.kelas kat tgh pulau uh kan,mmg indah dok sane.keluar kelas,pandang atas(pusat sumber), nampak dia.haaaa...tu rupenye keje die...(ta na cite).

beberapa bulan lepas tu,aku buat kerja yg paling sengal.paling gila.x pernah dibuat orglah kiranya.da nak PMR pun buat hal yg x sepatutnya.HAIH.itulah aku...yeah.budak kelas aku ramai yg x tahu.ade la kutt 1@2 org yg terkantoi.melibatkan dia juga aku buat mende nie.
aku buat mende nie pun secret.x akan ulang lagi ! baguslah klu dia x tahu~

then aku dapat tahu berita buruk from Ayu yg dia.....................
time nie tinggal beberapa hari lagi na PMR awww! perrrrghhh!
x sangka wooottt ! aku na jumpa sangat2 dgn dia time nie ! tapi bila jumpa jea,......(ish,bency betul !!!) >dia jea yg tahu<
first day exam pun da balun dgn prob pasal dia.kene settlekan! pandai buat,pandai tanggung lah,kan? ape lah aku nie.

ta dapat jumpa face to face,mlalui phone pun jadilah,kan? yeah..berusaha untuk mendapatkan phone number dia.aku still ingat lagi, 9 Oktober 2009(Jumaat) first time aku hantar mesej kat dia.ape yg aku sent? secret lahh! mesej dia still aku simpan lagi.lama gile tunggu dia balas.yeah!balas juga !
borak punya borak...chettt! sape yg bg information salah kat aku nie ????!!!

aku ade pape perubahan x? aku yg dulu dgn aku yg skrang? HEHEH.TERIMA KASIH atas nasihat tu. <3


ouh.nie dia...
time nie ada event bsmm.Junior First Aid.tahun 2009.dia join.
time nie x ada siapa yg baju nya x kotor.kecuali aku.fuhhh! penat aku lari drp diorg..
da la baju putih.susa na hilang wokkk! time tu aku ta tau pula yg dia nie join.jalan punya jalan.terserempak la pula dgn dia.ade nampak senior tgh pegang tepung.ngehehehe....
aku jahat,kan??? ape lagi.............balun kat dia.sorilah.kawan blakang dia pun terkene jugak.hahaha.ingatkan dia x brani lah nak membalas.cheh!aku jumpa dia lagi,boleh pulak dia baling aku tepung???????? banyak lak tu.mana dia dapat???? time makan uh aku minta maaf kat dia.hehehehe.brani gak aku tegur dia an???

aku still simpan lagi mesej dia,bertarikh : 1 Ogos 2010.
ape die ckp ???x nak bg tau.
aku rasa aku kejam gilaaa....aku x menghargai....aku x amik peduli....
time nie die gune number baru...rasa sengal x dipermainkan??? waduhhh!

2011.................
dia dapat sains5.bertarung lah dgn addmath...HUHU.
awal2 bulan aku susa na jumpa dia.padahal kelas dekat jeh.

lama-lama,
kami da mula rapat.......................
sejak2 exam na dekat niyh, jarang jumpa dia.i mean,jarang borak lama2 ngan dia.

itu je lah crite bout dia.
banyak lagi crite bout dia,tapi tu semua secret !

zzzzzzzzzz.......................zzzzzzzzzzzzz..............zzzzzzzzzzzz

No comments:

Post a Comment