Friday, April 29, 2011

CATUR MSSDK (second day)

Time nie pergi awal sebab mula kul 8.20 a.m
before 7.30 da pergi.jalan mmg jam ! 8.10 sampai skolanya.then terus masuk Dewan.kira dtg tpat pada masanya lah.
round ke-6 nie dpt lawan ngan SMK P Raja Zarina.budak melayu.
Kalah !!! kalah bermaruah la juga~

round ke-7 pun dpt SMK P Raja Zarina.but budak chinese.huh........seram sejuk dibuatnya law dapat dak cina nihh.sombong ouh dak cina nihh..speaking bahasa die jeh...mentang2 kawan dia ada sebelah...akhirnya...................
kiranya aku memerah otak gak lawan ngan dia.dia hebat.cuma dia ada salah step sikit tu yg buat dia kene checkmate....seronok sangat2 dpt kalahkan dia.bangga pun ada.

round ke-8 sekali lagi dpt SMK P Raja Zarina.melayu.AKU KALAH..........
choyyy ! yg dia pi panggil cikgu Azhar suruh tandatangan buat apa ! malu la oi meru kalah....adoyyy...cikgu cakap."lepas nie balik lah...".bukannya na bagi semangat.huh...

perut semakin lapar....lapar sangat2.terpaksa tahan.
round terakhir nie dapat pelajar india from SMK P Methodist Klang.sekali lagi dimalukan ! adoyyy...org pertama gak yg keluar dewan.Huh...kenapa boleh kalah???
dia hafal step ! aku gerak bishop,cpt2 dia gerak.aku gerak askar,cepat2 dia gerak.mana aku x gelabah mcm tu.nak jea aku tarik diri.tp demi sekolah,habiskan jugak perlawanan.lamanya lah aku tunggu dak 3 org tu habis...perut da la lapar.

pusingan ke-9 pun Meru vs Meru gak.Nadia vs Anilah.

apesal balun sume budak2 P Raja Zarina kat aku???aduhhh...
berharap dpt lawan ngan dak2 tudung labuh like tahfiz or KISAS.(brani aq lawan KISAS????)
tp x dpt....hurm...

keseluruhannya,aku menang 4 kali drp 9 pusingan.time nak balik tu trime satu ayat pedas.huh...memang dalam.....panas betul hati nie.x pelah.sabar jea.
_____________________________________________________________________
time hari pertama tu ada hotfm dtg skola diorg...ape tah motifnya.aq ta join coz aku kene focus !
_____________________________________________________________________
second day balik kul 2.....huuuuuuu...

No comments:

Post a Comment