Tuesday, February 15, 2011

Tangan kosong . otak kosong . x tau nk buat apa . Ujian petama nak dekat.
ADOS ! bole kata semua subjek da lupa.tah bila na wat ulangkaji.mula2 ujian
da msuk chapter2 form4.dush
!

tiba2 teringat kat moment yg berlaku time ari jumaat ari2.rasa mcm nk mende tu berulang lagi esk.sangat2 seronok !

best wokk lagu maher zain ni.ouh.haritu aq ada hantar permintaan lagu ke radio NasyidFM.mcm ape je lah.HAHA.yes.nama aku disebut.aq minta lagu maher zain versi melayu ni.HOHO.
mari dengar sama2 !




amacam? best? lagu ni bkn translate 100%.
tapi aku nk pesan.jgn lah terlalu agung2 kan.x akan dpt apa apa pun.
better agungkan nabi Muhammad saw.



(* boleh klik utk zoom)
Nmpk gambar ? yeah . sekarang tgh busy membuat mende alah tu.x suka lagi subjek sejarah,amik kau ! sejarah sekolah kau kene buat.huh.cikgu pun x paksa memaksa.so,cool and enjoy je lah buat.lagi yg membuatkan semangat nk buat, dpt SIJIL !!!tp,hasilnya nnt,pelajar2 bkn tahu pun.gi pamer kat bilik gemilang uh pulak.haih! hasilnya nanti adalah sebuah buku.kira buku sejarah2 skolah dulu2 kala la...tp aq punya part sejarah.5 helai kertas jew dri buku tebal uh.tp b4 siap buku tu,terpaksalah dgr celoter2....
projek ini di bwh pimpinan cikgu amirudin.cikgu sejarah ku time FORM2.best gila time tu.hari2 subjek sejarah dpt A.msuk f3,trus down.HAHAHA.
bwh cikgu,ada AJK.ajk tu adalah aku dan hafizudin. aku yg pilih dia.senang sikit keje ngan laki.apaapahal gaduh,diorg mesty kene mengalah.ahai ! seronok kan,jdi seorang wanita ni?
DOAKANLAH SEMOGA HASILNYA NANTI DITERIMA 100% TANPA BANTAHAN DARI PENGETUA.Pada bulan 5 nnt cikgu present dpn pengetua dan aku periksa time tu.huh.




Nampak ? sape jeh yg x kenal perkataan TERAS ???? setiap tahun ada mende tu kat sekolah.cuma thn 2009 je x de.haih.org nk terpisah pun spatutnya wujudkanlah.kenangan.dengar berita,tahun ni gambar memang 3 kelas dalam 1 page.gile pun gile lah.sape jea yg boleh bantah.tp utk tingkatan 3 dan 5,gambar 2 kelas dalam 1 page.

Tanggal 13 februari 2011 . jam 4.30 petang . tgn terketar ketar mcm org parkinson nk anta mesej pada editor.ayat tu memang da tulis awal2.simpan dlm draft dulu,bru send.
DENGAN INI , ZATI HANANI BT ABU TALIB TELAH MENARIK DIRI DARI MENJADI TERAS EDITORIAL BOARD 2011.x pecaye? betul lah.
kenapa?amanah itu x boleh di main main. aq takut pada amanah.
stiap kali ada meeting,ada saja masalah yg membuatkan aq x boleh dtg.apa pula kata yg lain,kan?lagi2 mereka yg x faham tempat aku mcm mana.
Aq ikut cara cikgu FARIF(ckgu ganti Bio 2010). dia suruh buat perbandingan antara 2 perkara.
bila aq buat perbandingan,hati aku tergerak pada projek aku tu.so,itu lah keputusannya!


Kalau cikgu Amir tau aq ni bdk sidang redaksi then tarik diri oley sbb kerja dia,abis aq kene bebel.cikgu cuma tau aq pengerusi akses jew.HUHU.

Then,aku juga menolak tawaran utk mengajar bebudak kelab kewartawanan smkmeru.
sebab tolak: aku nk join kokurikulum aku sendiri.
tetapi : ajar dapat sijil.aku boleh ajar kwn kelas aku sendiri...
kalau buat selain dari waktu kokurikulum uh,insyaAllah aku join
.

Klu ada apa2 lagi aktiviti yg boleh aku join dan aku dapat manfaat like sijil/hadiah,bagitahu lah !
insyaAllah aq join pertandingan Windows Movie Maker anjuran akses.tu pun klu ada kawan lah.!


x lama lagi aku akan ke ZOO Negara...!! ( haha.batak). pergi ngan kwn2 lain aww feelingnyeh.!
5sc2 dan 5sc1 akan ke zoo...sempena kerja amal sivik,lah.ingat senang2 ke nk gi sane? then,cikgu cikgu nya terdiri dari cikgu2 sivik aku dulu.2 Bijak dan 3 Bijak.nanti aq bebel kat blog 3B pasal trip nie.

Aku rasa da bnyk aq bebel,kan?
okelah.time to sleep now ! esk ada BIO ! makmal uh da la tmpt yg sesuai utk tidur.
better tidur awal2.




Doakan saya sentiasa sihat,yeah ? InsyaAllah.

No comments:

Post a Comment