Friday, February 11, 2011

hari ini juga seronok~

pagi2 dtg . seperti biasa dtg utk berjumpa dia.HAHA.intai dia ada ke x.bila nampak dia ada,trus patah balik konon2 ckp ngan sdare aq tuh.chet ! org lain da pandang je. (mcm ape je kan?). then gi jumpa dia. HAHA. arini ckp2 ngan die.soklan ape nk tanya,tibai jea.haha.smiling sampai ke kelas !
kat kelas tringat kat dia je ! coz first time dia tanya aku soalan : "plajaran ok?". HAHA.


dalam kelas.tibatiba teringat cikgu Amir ckp : "kelas kamu masih belum demam peperiksaan".
apelagi,baca buku lah.
harini rehat pukul 10.25 . rehat sebenar pkul 10.10.kat makmal bio blajar bio.sian kutt sains1 xdpt msuk.xpe.da merasa.



x sangka lah dia memang betul2 anggap aku ni kakak angkat dia.haih.ape punya kakak angkat lah aku niyy?? skang ni,mmg betul2 aq anggap dia adk angkat aq.ok~

ADIK ANGKAT
1. aku kenal dia masa tingkatan3.before PMR(7.9.2009).
2.dapat nombor telefon dia pada hari pertama PMR.time tu ada masala sikit dgn dia.
3.mula utk kenal mengenal.stiap kali SMS,lebih dari 20 msg yg di send.tp bkn hari2 lah.
4.form4 jarang jumpa dia.kalau jumpa pun mcm harammm..x tegur even senyum pun.
5.form5 bnyk kali jumpa dia.jarang x jumpa dia.tu yg seronok.tp bila jumpa pun mcm haramm..
x reti2 nk tegur jugak.nak aq jugak yg tegur dulu.ok,fine...
6.Dia anggap aq kakak angkat dia sejak thn 2009.tp bgtahunya thn 2010.
7.DIA seorang perempuan yg pasti.
8. pelajar tingkatan 4 2011.
9.kelas 4 sains... 2011

tp aq ta tau nape susa nk tgk dia berbanding aq tgk org2 lain yg aq syg.itu yg membuatkan aq x kenal dia sangat. tapi x apalah. aku tahu dia seorang berani.

u know watt...! sejak si Busuk tu x ada kat skolah,bosan gila ! xde sapa aq na kacau.
then skang ni,asal terserempak ngan dia,aku akan kacau dia.
i care bout u now ! i love u now !

then hari ni aq ada moment yg sangat best ! rasa mcm hari2 nk ulang moment tu.moment ape? secret lah !
dia pandang aq mcm ape jeh tdi.yes.pandang dgn muka malu dia tuh.sape suruh ta na tegur aq,kan?
ta tahulah kenapa dia , bkn org lain.maybe god nak aku ngan dia bertegur sapa dan mesra2 mcm dahulu lagi.
aq mmg rasa na tegur tdi.sebut nama dia.tp , blakang dia ada kawan dia.nnt kawan dia tanya,"sape tuh?" . ape tah alasan dia.silap2 dia ckp x kenal aq.nantilah.insyaAllah one day aku yakin aku ngan dia boleh mesra2 lagi mcm dulu.


No comments:

Post a Comment