Wednesday, February 16, 2011

16 feb 2011

harini mau celoter sikit saja.

Pagi2 dtg sekolah mmg da tau akan ada budak tunggu aku kat kaki 5 seblah bilik agama uh.
ingat nak lari,but aku ni baik,kan?

gi kat mereka.ada adik angkat sekaly di situ.
yeah.melepak dgn mereka.then check jawapan akaun mereka.HAHA.

ingat sikit2 jeh.tp,ya tuhan....belum blaja KKK dah buat dulu.aneh ~
then naik atas sama sama.weeee...! senyum sampai ke kelas !
oke2.akan mengenali dia dgn lebih dekat lagi.

waktu akaun : cikgu x masuk.enjoy termenung.pikir baju PS.mcm haram lah korg ! x pe lah.no respond maknanya korg x nak lah tu.tgh borak2,wow ! cikgu buat pertama kalinya rajin dtg ke kelas aku.HAHA.cikgu suruh gi MSU pd hari selasa next week.wakil Pusat Akses.huh.sorg2 pula tu.nanti bdk2 PS lain pkay baju kuning,aku sorg pakay baju putih.huh! hope si pengerusi APD uh join...x de kawan !

pagi2 Menna ajak gi kemas akses.arini ada pelawat.kononnya pkul 8.40 nk bla.rupenye....sempat bukak FB kat akses.huh.kul 9.30 bru masuk kelas.lgi 20 minit,better x yah msuk klas! (aku mmg jdi setan time tu).time tu aku waktu bio.huh.nasib kat klas xde org.then buat muka slamber msuk makmal then ckp kat cikgu nape lambat.seperti biasa,lau bio b4 rehat,mmg x kan nmpk muka ni kat kantin pun...!

harini x datang kokurikulum.Inilah namanya seorang setiausaha yg baik.boleh dijadikan contoh !
bdk f3 sahaja utk kelab landskap.HAHA.sapa suruh x beritahu awal2.haih.
next week saya datang,oke?


bdk : akak,akak balik pkul berapa?
me: kejap lagi
bdk : akak,harini koko msuk pukul berapa?
me : 2.30
bdk : akak,balik naik apa?
me : kereta
bdk : akak,skang pkul berapa?
me : (secret!!!hahaha)


(menunggu lagi soklan utk ditanya.bpk aku da smpi)
apa motif sebenarnya? firasat aku,dia nak tumpang.tp x tahulah.
but,sory lah ! xde mood lah nk tanya bnyk2 kat dia.aku balik pun main blah mcm tu je.



doakan saya sentiasa sihat yea? InsyaAllah.

No comments:

Post a Comment