Wednesday, April 20, 2011

melalut

x de keje na buat.na melalut sikit...story mory bout this week.

Modul Item Berfokus:
Bahasa Melayu > ternganga.rumusan soalan mcm ape jeh..
Bahasa Inggeris > Boleh failed !
Matematik Moden > boley laaa.salah buat histogram.
Sejarah > telan air liur.
Agama > blink2 ! gembira hati.tp ada 1 part tu.mungkin klu ustazah tanda mesti die ckp "astaghfirullahal azim.." . bukan niat saya nak tulis jawapan tu,...!!!
Addmath > tuhan saja yg tahu perasaan saya.
Biologi > yeah !!! my lovely subject ! senang2 pun,susah la jugak...susa na dpt C+
Kimia > Buat pertama kali buat soalan "sesenang" tu.tabik la pada mereka yg boleh dapat B+ above !
Fizik > Better than Kimia.dan.......failed semestinya.graf x dpt directly proportional pon!
Account > telan air liur sekali lagi.pasrah jeee...

_________________________________________________________


x nak lah cite pasal +math.badmood !
kita cite ari selasa.Subjek bio.pagi2 datang sekolah dah dok melepak ngan mereka...x reti reti baca buku????peduli apa.tgh2 malam aku berjaga.semata-mata utk lulus bio.insyaAllah..
dia cakap "ye lah...budak bio an...". mesty lha die pelik an tgk aku senyum2 jea.melepak lagi.
Objektif pun soalannya.x de struktur...yg best nye, cell division x de langsung.


Lepas Bio xde exam kan.mmg seronok lahh.jalan2 gi bilik guru hantar surat.(surat cinta)~
then,huaaa.x de kawan nak rehat....! jalan2,jumpa kawan.gi kantin.msuk kelas wat group.study+gelak2 group.mmg sengal gila time nie.gelak x henti2.kitorg belajar fizik.wat latihan.bincang sama2.yg ada dlm grup nie,zue,tira,anila,jenna,awin(paling gila),aku.diorg gila,aku pun ikut menggila.masing2 tunjuk dengan ilmu ke-fizik-ian mereka.mmg masing2 lain pendapat.siap bagi contoh lagi...
contohnya : cane kinetic energy>jawapan diorg:"mcm org pegang bowling tu..".okay.kata kunci,"BOWLING". aku pun mula la. klu bg contoh je,mesti ada BOWLING.haha.mcm2 contoh aku kasi.

Harini Kimia and Fizik.aku rasa aku gila gila punya badmood harinie.hafal formula pun langsung x masuk.x tau nk ckp ape.x de tenaga langsung.

nie na cite sikit lha kan.tdi aku terjumpe lah budak tu.arinie aku pakai baju sukan.baju t-shirt pusat sumber uh.aku nampak die pandang aku.lama jugak wehh ! maybe aku je yg sesat ngan kwn2 aku uh.aku sorg je pkai bju coklat.die mesty pelik tgk aku pkay baju PS.baru kau tahu,kan?

Tadi time balik ada la terserempak cikgu.dushhh.kene sebijik.
"nie apesal tersesat ni ha? pergi mana?"
errrr...pakai baju sukan pun pelik ke?


nie na komen sikit pasal kantin. kenapa rating kantin makin menurun ???
dulu masa mula2, wow ! tabik lahh.dulu kan ada 2 tempat..kenapa dijadikan 1 tempat? sesak lha.malas owg nk gi kantin.dulu makannya kan macam2...skang kenapa makin sikit?
tolonglah kurangkan cili dalam nasi goreng uh...aduhhh !due kali eden da kone~


SAYA BUKAN KAKI PUSAT SUMBER.SAYA BUKAN KAKI TUSYEN.SAYA BUKAN KAKI BELAJAR KAT SEKOLAH.segala-galanya saya suka buat di rumah kerana ia tenang.aman.damai.tanpa gangguan.

post baru hari jumaat nie nak cite pasal ke-busy-an aku next week.nantikan......

No comments:

Post a Comment