Friday, April 22, 2011

Doakan saya ~

yeah.MIBF da habis.memang seronok.

na cite sikit lah kan....bout next week.
Hari isnin kenapalah subjek nye subjek yg aq x nk dpt paper exam??? huh~
Minggu depan adala minggu yg paling penat kutt bagi aku..


Hari Selasa bersamaan 26 April 2011.
Event : Honeymoon ke Kuala Lumpur...gi pesta buku erk? haha...x ingat.
Bayaran : Free
Kelolaan : Pusat Sumber SMK MERU

memang seronoklah ! 40 org je pun yg ada..form5 ramai kutt yg pergi ~
ouh,na promote.dak2 PS,gi lah join group ps meru kat FB. (click here)

Dgr cite, dak2 Sains2 gi lawatan gak.kelab BI ?
gi Karangkraf erk ? sikit je lah yg ade kat kelas selasa niehh...




KENAPA dengan FOCUS ??? nak tahu ?
Zati Hanani telah terpilih untuk ke pertandingan catur MSSM.
Hari Rabu dan Khamis bersamaan 27 April 2011 dan 28 April 2011.
Event : Pertandingan catur
Tempat : SMK Raja Lumu
Kelolaan : Kelab Catur

sejarah aku terminat ngan catur :
dulu2 mak aku suruh aku belajar main catur.nanti boleh join pertandingan yg selalu dibuat kat sekolah dia.aku pun belajar laaa...dulu aku x m
ain google2...aku main explorer2..HAHA.
belajar laa..dari video,baca satu2...cane cara nak jalan....naik form3 aku da pandai sikit2.semakin aktif nak mendalami catur.skang, dah pandai ! tapi x lah master...

catur pun sukan jugak,kan?? hehe
nie je lah yg mampu aku buat tahun nie..."Kelas atas mmg susah nk tgk join sukan".
yea.saya percaya itu !

still x percaya lagi ???? tgk borang niehh.


( Zoom in!!!)

Kitorg sebenarnya akan dibuat pemilihan.masa mula2 ada la kawan2 aku tulis nama utk join pemilihan nie.time ada perjumpaan diorg x dtg.aku dtg.so diorg blacklist la.bawah 18 ada 5 org.tp utk pertandingan perlukan 4 org jea.takut jugak lah time tu...
then dengar cite yuya tarik diri.kau bukan hebat ke?tinggal 4 org jea.cukup2..
Anilah,aku from sains2.nadia from sains4.afini from sains5.
blom lawan ngan nadia lagi.isnin nie insyaAllah.takut2....!

Positif nya main catur :
1) mengajar kita focus
2) mengajar kita teliti
3) berfikir sebelum bertindak
4) jangan terburu-buru bila wat keputusan
5) buat keputusan dengan tenang.
6) meningkatkan kekuatan mental

negatifnya main catur :
1) buang masa
2) x mengeluarkan peluh

FAKTA : org2 yg x de mood atau dalam keadaan badmood,bila main catur,mmg xkan menjadi.
________________________________________________________

DOAKAN KAMI.........
harap Meru dapat kutip point .
x akan sia siakan peluang yg terbuka nie..

so maknanya, 3 hari x akan masuk ke kelas.seronok mmg lah seronok.
tapi...........hmmm.
______________________________________________________
__

My New relationship kat Facebook. with Nur Syuhada .
Hey2 , you2 !
think positive lah.
aku rapat ngan dak2 sains1 nie...ayam2 aku semua ada kat sana.
HAHA.
sejarah ayam?? time latihan sukantara aritu.(malas na cite)
diorg himpunan dak2 kelas amanah and bijak dulu.adelah gak 1@2 org dari klas lain.
diorg happening.
diorg gila2...segila gila diorg pun,tetap belajar.maintain dpt highest marks..
happy ngan korg sume.
____________________________________________________
Terima kasih kau org berdua coz menceriakan aku setiap pagi dalam minggu nie...
sorry lah kalau aku larikan diri."sengaja" namanya tu.
sayang kau org berdua,kawan !
eh,eh....! bukan kawan..da anggap lebey dari tu.
_____________________________________________________

next week punya post :
1) na bagi tahu who is my......................(wait aaa)
2) result penuh Modul Item Berfokus set 1

No comments:

Post a Comment