Thursday, March 31, 2011

boring week ...........

SELASA-time ni wat experiment Kimia bout topic alkane and alkene.balik kul 2.30...mmg best balik lambat2 ni.wat kepala aku sakit !bestnye wat xperiment niy, 2 buah test tube kitorg dah pecahkan. yg kali kedua dia 'burst' ! mmg masing2 menjerit! mmg akan ingatlah xperiment tu.
di sebalik tabir test tube ke-2 tu pecah : tunggu punye tunggu,lamelah kan nk tgk resultnye.so kitorg pun sebok lah crite2 ape2...time tu bukak topic pasal 'lesen motor'.kutuk2 org yg amik 2 kali lesen.HAHAHA.aku mmg dah nampak fluid tu da sampai takat die....aq x confident time tu nk bg tau diorg.tibe2........"boooommmm !!!" amik kau ! terpelanting semua ~ seronok !
conclusion di sini : focus ketika menjalankan sesuatu experiment !
tp aq still x boleh lupa xperiment bout naphthalene tu...kenangan kitorg still lagi tersemat kat meja makmal kimia.ada tanda bulatan wane cokolat.

RABU-smk meru tuan rumah kawad kaki krs daerah klang.rasa mcm malas sungguh nak datang ! tp aku fikirkan belajar dan spm.terpaksa datang walau pd mulanya buang masa mcm tu je. mmg rasa nak je aku balik rumah.online.tidur.tgk tv.makan.mcm2 boleh aku buat kat umah.
semangat bio.tp cikgu x de.tgk dak2 krs dtg...time diorg xcercise kat bus stop,hahaha.bnyk yg diorg salah....clockwise n anticlockwise pun xdpt beza lagi.(krs pompuan). masuk kelas.boring !

Mungkin aq da ada pengalaman berkawad.setahun aku sebagai platun, setahun sebagai pemerhati kat atas.tu yg rasa x jakun nk tgk dak2 KRS niy...

lepas rehat,agama.wat latihan jea.nk tau ape aku buat time agama ??? mula2 wat latihan without tgk buku.konon poyo2 dah pandai lah,kan? skali aq nk bukak buku si Mira Bah amik buku rujukan aku.gado lagi.org belakang da pelik je tgk kitorg ber-2.siap latihan, amik keputusan utk letak kepala atas meja. first time aku tidur dalam kelas,wehhh ! bangga ! ustazah ada kat depan lak tuh.sampai cikgu akaun masuk pun aq x sedar.cpt2 bangun gosok2 mata.hahaha.

KHAMIS - dapat balik tepat pkul 1.00 p.m ! niat pada mulanya nk lepak akses.tp ada rezeki balik awal,jgn buang mcm tu jea lah...arini kat umah dapat belajar biologi tingkatan4.buku nota yg aku cipta selama ni,itu lah nyawa aku utk biologi.tanpa buku tu,matilah aku....skang da habis bab4.bile nk msuk bab5,hurm ! malas semacam.paling2 pun aq skip bab5.

KADET REMAJA SEKOLAH DAERAH KLANG 2011.
KRS MERU !


KRS MERU !!!



Inilah hasilnya.....


meru tersergam indah !





Lelaki - Johan
Perempuan - No.6

No comments:

Post a Comment