Monday, March 28, 2011

28 Mac 2011

Pagi2 as usual.pergi perhimpunan.naik kelas.cikgu bm x masuk.agama,belajar tajuk ahli sunnah waljamaah.even best tp lalat ada atas kepala.rehat.x rehat.lepak tmpt biasa.naik atas.gi makmal kimia.baru rasa lapar ya amat ! menyesal betul x gi kantin.kimia blaja bout alchohol.lebih faham dari isomerism.balik kelas dgn x de semangat belajar addmath.diorg ckp ckgu x msuk.kembali semangat ! cikgu bi pun x msuk.kitorg kene wat essay bi.tajuk:cara nk pilih kawan.like that laa..tajuk yg best.kene ade mood baru karangan aq marvelous ! kul 1 kluar kelas.sebelum kul 1 da kuar kelas.lepak kantin.ngan dak sn1.then lepak ngan dak f4 kejap,naik AKSES.x de org ??? HAHAHA.boring.bukak FB.melayan chat.....bosan FB,baca INTERLOK. sekian- (cerita gantung mcm ni lah)

Wanna say thank you kepada mereka berdua kerana telah memotivate kan aku pada hari ini.
aku memang terdesak utk dapatkan motivasi2 free utk sedarkan aq bahawa aq ni calon SPM.
= Jgn mudah terpengaruh dengan kawan =
= Jgn ikut apa org kata.pedulikan mereka =
= kalau kau nak,kau kene buat,kalau kau x nak,x dapat apalah.=

aq mmg x mudah terpengaruh dgn kwn.aq just minta pendapat.aq mmg x peduli apa org kata pasal aku.aq jahat ke,aq suka buli org ke.asalkan,itu diri aku.tp aq sememangnya seorang PLASTIK.harap maklum.sape yg knal aq,tau lah mcm mana aq yg sebenarnye.
yg ketiga uh la yg slalu buat aq lemah.aku nak mende tu,tp aq malas nak buat. terima kasih korg ber-2.hargai sangat2 !!! x payah la susa2 aq gi bilik kaunseling,an?

_____________________________________________________________
dia semakin rapat dengan aku.alhamdulillah.suka dia !
_____________________________________________________________
conversations :

A : Zati,kau ada 2 org adik angkat eyh?
aku : eh? sape lg sorg ?
A : yg sorg putih2,yg sorg pkai nametag wane hijau.
aku : errr?? yg wane hijau uh bkn adk angkat aku lahh.sdare aku.
A : ohh..aq ingat kn adik angkat kau..
aku : mcm mane kau tau die tu adik angkat aq?
A : kawan adik aq bg tau...aku sukalah tgk muka die, putihhh....
aku : hahaha....mcm mane ko boleh kenal,pulak
A : die selalu lalu sini,senyum2 kat ko...

2 org adk angkat? sorg pun sudah cukup.HAHA.nametag wane hijau uh sape lg,org imigran tuh laaa.
suka tgk muka dia??? wow...!patut la ramai laki suka lekat kat dia.
diorang tu memang muka tandas,sehari x nampak diorg lalu kelas aq,mmg x sah.
______________________________________________________________
Harini.5 sains 2 ditabalkan sebagai kelas terbersih tempat ke-2. very2 funny ! aritu kitorg kipas2 cikgu..berjaya.
______________________________________________________________
Rabu niy smk meru tuan rumah kawad kaki KRS. tolonglah kasi cuti !!! aku merayu ....!
daripada tgk diorg kawad lebih baik aq study kat umah sambil on9 @ baring.lagi berfaedah...gerentinye x belajar...2 kali aq da pegi petandingan kawad kaki.bising semacam !

adios ! belajar pelajaran tingkatan 4.PINJAM BUKU TEKS BIOLOGY FORM4 !!!

No comments:

Post a Comment