Friday, December 10, 2010

http://smkmeru.edunet.my

* web ni memang suke wat hal.kejap sehat , kejap tenat. *

blog sentuhan aku

1. http://4sciencetwo.blogspot.com
* Sekejap jea aku sentuh,blog ni da bersarang kutt.aku pun malas nak updated.name aku je yg keluar kan?kurang meriah.lagipun da tuka status kan? bukan aku yg handle.so,aku x bertanggungjawab di atas labah2 yg buat sarang tu.SEKIAN.

2. http://bsmmmeru.blogspot.com
* Sehabis baik aku sentuh blog ni utk thn 2010.Tp, news pasal society ni x gempak mcm blog2 skola lain.so sorry.Tp,tengok sendiri la.kpd sesiape yg dpt jawatan it dan seranta utk 2011,meriahkan la lg blog ni....buat la ape yg patut..

3. http://zati94.webs.com
* x ramai yg gune laman web ni utk buat blog.HAHA.ramai yg gune blogger kn?
oke.Tingkatan 3 cipta blog ni.wahh ~ ade saudara bg tau yg sekolah ade Website sendiri.HOHO.
~kesian sungguh.baru tahu?~ tetibe ade news.pertandingan blog antara kelas anjuran kelab komputer.aku bkn kelab komputer.barisan bkn main panjang....then,ciri2 tu,boleh la aku ikut.start mencipta !!! keputusan akan di bg tahu bln 10.time tu baru pertengahan bln 8.so long,tggu tahu?Time tu ade masalah ! sekeping gambar kelas pun tak ade.bayangkan? mintak izin ckgu bawa kamera.then snap punye snap,ade la gmbr sikit2.dgn sorg cikgu jew...huhu.biase lah.kelas perhatian ramai kn?Pencabar time tu mmg x tercabar laaa.cume klas 4sn4 je.bile dah last2 day tu,klas 3KAA pulax teringin nk masuk.menggelabah sudah...~akhirnye x msuk.weee.

Mase perhimpunan cikgu bg tau resultnye.tp hadiah kne amik hari lain.adeh ~ jeles dgn sesi petang.lepas tu,ade la pulak yg mintak ajar bab2 komputer ni.HEH.~ MALAS.hadiahnye hamper je.satu minggu aku simpan bende tu.air gas mmg aku da telan awal2.then bru mesej kwn2 nk wat party meraikan kejayaan.pkai baju kelas.cikgu x kasi pkay baju kelas,but,sekolah kami kn? peduli ape.

Aku x kan delete blog kelas ni sampai bile2 kutt.sayang sgt2....banyak kenangan.

pape cadangan or kutukan,boleh bg respond kat email aku.
emel : zati_7a@yahoo.com

No comments:

Post a Comment