Saturday, December 11, 2010

the end of the friendship

dia x nak reply comment yg aq bg dlm FB
dia x nak reply mesej aq dalam phone
dia x nak angkat phone bile aq call
dia x nak senyum bila terserempak kat sekolah.
aku dah minta maaf,but no respond.

haritu dia on9 facebook,aku tggu dia reply comment tu.
berejam rejam hadap komputer.no respond dari dia.
sedih,tahu?? maknanya die x rasa yg dia kawan aq.sbb tu x reply.

Tp, don't worry,aq akan sentiasa doakan dia sihat sejahtera.dan aku berdoa semoga
tuhan pertemukan face to face dgn dia satu hari nanti.aku tunggu saat tu.
aku berjanji x kan ganggu dia lagi dalam hidup dia.

aku pasti, dia akan ingat juga wajah aku walaupun sekejap.

* dia buat aq sering tersenyum 24 jam tahun lepas,tahun ni,dia buat aku menangis 24 jam *

No comments:

Post a Comment