Saturday, January 2, 2010

Kenangan 2009 di SMK MERU...

Yang x bley di lupekan ialah menang pertandingan blog antara kelas...itu hadiah pertama yg aku terima di Smk meru sejak 2007.Walaupun hadiah x seberapa,tp tetap bersyukur...aku pun x tau la kenape pulak 3 bijak yg dipilih sebagai juare..?padahal kelas2 lain lagi lawa2...

Tapi tetap jealous...juara blog sesi petang amik hadiah atas pentas,ngan pengetua,sesi pagi? amik kat bilik sejarah jea laa...haha..x pe laa...

Dgn usaha sendiri,aku betul2 nk buat blog n nk sgt2 menang pertandingan 2...Ciri2 pertandingan yg susa2 mcm Visi n Misi uh aku tibai jea laa...asal kan wujud Visi dan Misi..tp x penah wujud dlm 3Bijak.

Prasaan nk tunggu pengumuman keputusan uh mmg berdebar-debar gile sbb pesaing pun ramai ar gak yg hebat-hebat.Dh tibe mase diumumkan kat perhimpunan,guru bertugas uh ckp:"Kelab Komputer sekolah telah mengadakan pertandingan Laman Blog antara kelas.Kelas yg menang ialah kelas 3 Bijak dgn peratus 92.00%.Blog Master boleh tuntut hadiah dari en.khairul di bilik sejarah pada hari rabu jam 12.00..."tp di awal kan sket..ary selasa..puas carik cikgunye dri kul 12-2 ptg...huh!

Ini website 3 BIJAK 2009 : http://zati94.webs.com (anyone can open this website)


Niy pic tyme amik hadiah kat bilik sejarah.

Lepas seminggu hamper 2 ade kat umah aku,aku dgn murah hatinye share ngan kengkawan...1 sbb jea knape aku perlu share ngan mereka...hanya aku yg tau..tp bkn sbb "blog antara kelas".
Aku pun bawak la separuh isi hamper 2 ke sekola...yg separuh lagi aku telan dulu...dinamakan "party kelas"wat waktu rehat...


Inilah Kiteorang...x sume wujud...ade yg halimunan...

Seblom bende2 kat atas niy berlaku,aku x happy jea...penat 24 jam...nk on9 pon sampai saket kepale...mne x nye...dri bulan 2 sampai bulan 4 asyik busy berkawad jea..mne x penat..he3...but seronok sgt2 dpt jumpe mereka...lepas 2 sampai ahir thn ngan b-team pulak...tp penat aku mmg berbaloi...happy...

-sekian-

No comments:

Post a Comment