Friday, January 1, 2010

Bout My S3LF!

My name is Zati Hanani.Suka hati kamoo la nk call me wat..i don care.As you know,someone who called his/her frends wit the name that he/she don like,u will get sin..

Actually i'm a simple n cool person.But i'm a quite person,u know right?I like to be frens wit someone yg leh digelar bdk "kecoh" @ yg suke bercakap laa...klu ngan bdk pendiam cam aku,aku x layan sgt.Another thing bout me,i dont like to couple.pernahla berpengalaman...but right now,NO COUPLE!

love computer and camera than television...someone said my face look mcm garang..Tp pade aku,bkn garang,tapi mcm sombong...Bkn aku yg nk wat muke camtu.Mmg da cam2,nk wat camne..
i hav 3 siblings n aku anak yg ke-3...x semestinye ank bongsu niy Manja k!

That's all about me...u can contact me:013-2465630

Niy emel2 yg len: Myspace - Zai_hana@yahoo.com
: Friendster - Zati_7a@yahoo.com
: Ym - Zai_hana13@yahoo.com
: Facebook - Zati_7a@yahoo.com

No comments:

Post a Comment