Friday, April 8, 2011

salah anggap !

dapat masuk catur ????? ahhh...TERUJA !

da dapat baju Pusat Sumber. bila nak pakai, erk??

lepas nie dah x akan meletakkan kaki nie kat atas padang....huaaa...dah x PJ lepas nie.
sbb cikgu Bio amik masa PJ...kenape x amik waktu SIVIK???? hehee.
stiap hari rabu aku pakay baju sukan.ahhh....peduli apa...PJ ke x PJ ke...ade koko ke x de koko ke...
tibai pakai baju sukan.

Berbalik kepada topik di atas:
salah anggap.yeah.aku dah salah anggap kat dia.
yg aku tau sekarang nie lepas tgk gambar2 dia ngan kawan2 dia...
1.dia suka berfesyen.
2.keluarga dia x lah teruk sangat dgn apa yg aq sangkakan.
3.perangai lebih gila daripada aku.
4.handset dia versi handset rm500 above! (kalah aku)
5.dia senyum x suka nampak gigi


saya senantiasa ambil berat tentang dia ! ngee~
aku x dapat bayangkan kalau satu hari x dapat tgk muka dia...emosi akan terganggu...

_________________________________________________________

5 SAINS 2 !!!

blog diperbaharui > http://5science2.blogspot.com <
________________________________________________________

Pelajar2 akaun sekalian ! aku ada rujukan akaun yg aku nak share...versi SLIDE punye.
ada latihan dan jawapan.dan dia terangkan maksud tu secara terperinci !

*Sesiapa yg berminat,sila serahkan pendrive anda kepada saya untuk saya sedut maklumat akaun ni ke dalam pendrive anda.saya sangat2 malas utk mengupload nya kerana makan masa yg lama.boleh jumpa saya di facebook utk menanyakan apa2....INI SAYA ! atau boleh terus jumpa kat sekolah....tapi next week aku jarang pergi kantin dan jalan2 tawaf 1 sekolah boleh dikatakan susahlah utk korg jumpa aku selain kat kelas.pastu balik awal.x de maknenye nak lepak2 time exam nie.

(sepatutnya aku layan dia lebih,tadi......argh ! menyesal.)

No comments:

Post a Comment