Thursday, March 3, 2011

kaki semakin 'gatal' !

aq tak tahu kenapa hari2 setiap pagi kaki ni terasa sangat2 gatal !
kaki mesty membelok ke kiri utk berjumpa dengan dia.x faham !
pagi2 selalu naik tangga jauh.x suka lalu tangga sebelah tandas uh.

3 Mac 2011

_________

pagi2 buta jumpa dia.then naik kelas.belajar seperti biasa.....
waktu mathmodern.semangat belajar chapter baru.HAHA.gado ngan si Mira uh.
tuka tempat duduk,sorg ke utara,sorg ke selatan.then Raja masuk kelas.dapat sorakan.
HAHAHA.simpati gila ! kasihan kat budak2 yg msuk kelas 5sains2 2011.gerenti lepasnya x nak msuk lagi.FOBIA...! x faham? try la msuk kelas kitorg.tgk apa berlaku..solar cooker uh ape?pelik2 jeh la dak addscience nihh...
balik.lepak kantin sambil menunggu.....terpikir nak letak kaki kat akses.da lame x menempelkan muka kat situ.then....yeah ! dia datang pun.
okay.belajar matematik moden dgn dia kat akses.x tahu pula mathmode dia seteruk tu.klu mathmode da mcm tu,camne pulak dgn addmath dia?
balik,jalan berdua dgn dia.awww....HAHAHA.
si "bdk" tu pulak nampak aq jalan dgn dia....adush ! balik2 dpt makan pizza.mmg sedap....asal dtg pizza setia alam uh,mmg x akan nampak muka lain selain diorg.HUH.sape? pegi lah Pizza Setia Alam.

4 Mac 2011
_________

pagi2 before naik kelas,jumpa dia lagi.kali ni kasi buku rujukan,oke...? kasi je lah dia drp almari aq penuh dgn buku2 rujukan.then kasi paper ujian last year kat sedare aq uh. mengaku saudara? AHAH ! yeah....kami memang saudara.kertas2 lebihan utk wat jurnal or lejar sume aq kasi kat dia.HAHA.peduli apa~

cikgu mathmode masuk?haha.x bawak module! pengumuman:dak2 akaun kene masuk Dewan.yeah.....saaat2 yg dinanti nanti.ceramah bout LCCI . aku still dalam dilema.utk ambil atau tidak.klu x ambil,x dpt sijil,klu ambil,dpt sijil .klu boleh lepas SPM aq mmg da target aku x nak berjumpa lagi dengan AKAUN...tapi.....skang memerlukan pendapat parents utk memutuskan mende alah ni.dgr je la ape diorg cakap...

time rehat da hujan...hurm....lapar......rehat lambat.gi koop beli roti.naik kelas.diorg da angkut beg gi makmal bio.then naik APD jap.turun kelas,dak2 4sn1 da ada dlm kelas.x sempat makan...lapar......amik beg dengan penuh kemalasan.dgn bwk dua beg lg.HUH.
belajar BIO and BI......balik!

aku dapat rasa yg budak tu tepat pandang muka aku and aku juga tepat pandang muka dia.yeah....then x lama ps2 die cpt2 alih pandangan dia.
p:s/(bdk yg x nk tegur aq)


time blk naik atas gi APD.nk cari gaduh,yeah...sememangnya diorg x aci...!msuk APD,pergh !!!
bau yg menyelerakan ! PUSAT AKSES lagi wangi,lah....! hancur apd tu dgn bau2 yg kurg sodap!

Harap jeh kelas atas,x paham bahaso betul.x faham lah dgn diorg ni.nnt aq sound,kata mcm2 pulak.aq ckp baik2,x faham bahasa pula.dah la perempuan.klu lelaki tu bole consider la...topik?
letak buku dalam meja.aku suruh kosongkan bwh meja sbb nk ujian.aku tau la buku tu tebal2 and malas nk bwk balik.bwklah sikit2...semalas malas aku pun,aku jarang tggl buku dlm meja kcuali hari rabu,tu pun sbb ada kokurikulum.dgn bersepahnya lgi.ish.x faham betul....tu belum lagi tiba2 ada ribut taufan dlm kelas.sume terbang.aku kasi peluang sampai hari isnin.lau buku2 tu still ada lg dlm meja,hari selasa tu,tgk la ape aku buat dgn buku buku tu~.




i'm very happy that we are able to talk each other now.when she is far from me,you are the one that can make me smile again.im so sorry that i do not take care bout you before.i never thought that you are considering me like that.wow ! so guilty ! starting from that day,i will always take care bout you.So,please giv me 'sedikit masa' to "mengenali" you closely...bout 50% i've already know bout your attitude.this is the last year for us to see face to face in school.after this,im sure that i'll miss u...
selagi kudrat terdaya,saya akan sentiasa disamping dan menjaga kamu walau sesibuk mana saya.itu janji saya pada diri saya . insyaAllah...

No comments:

Post a Comment