Monday, March 21, 2011

BA041A069

Angka giliran SPM 2011 !!! BA041A069 !!

1Waktu cuti,aku tunggu any teguran dari dia..fb/phone.smpi 19 mac,nothing! x de pape pun.20 mac,bkk fb,die say something kat wall aku.x apalah walau x panjang berjela jela dari sebelum ni.short dan simple.sudah cukup.

_______________________________________________________
Pelik tgk dia.kadang2 sombong sgt. harini x tahu kenapa dia rajin pula menegur aku.aku harap berterusan lah...
_______________________________________________________
Ayu.time cuti da sebok2 hantar msg.addmath dapat 30.chehhh !! failed juga kimia kau.HUHU.
_______________________________________________________
Pagi2,as usual lah kan..haha.wat pe je erk ngan die?x de pape kutt.asking2 questions jea.
_______________________________________________________
dia pegang aku ?????? whoooaahh! even x sentuh kulit dgn kulit pun.rasanya macam whoahhh ! gembira hati....dpt bayangkan mcm sibling.die tu type yg susah nk sentuh2 org.so rasa berbangga dpt sentuhan dia.love it !
_______________________________________________________
kenapa meja aku jugak yg kau nak hancurkan ???? pikir aku x taulah kau tu sape.Meja tu dah la nazak.lg nk rosakkan lagi.tahun lepas sejahat jahat aku pun x adalah nak memusnahkan harta benda akak2 n abang2 klas tu.setakat tgk2 bende bwh meja and tuka kerusi je.pikir bagus,lah?
x apalah.allah itu adakan?dia tahu semuanya.
________________________________________________________
sudah dapat fail sejarah sekolah.so,misi sekarang,busy buat projek...bersama photoshop.

________________________________________________________
cerita pasal ujian selaras 1 pulak !!! AHHA.mcm mana dengan result aku ???
hanya boleh cakap alhamdulillah.......bersyukur dgn apa yg dpt.sesuai pun dgn usaha aq.
mula2 bm.ckgu x kasi kertas.tp kasi org takut dgn markah2 rumusan yg x seberapa.aq paling takut.rumusan terlebey lebey.tgk esoklah...then agama.rrr,x dpt paper lg.esok semestinya! x sabar pun ada.A- tu x target lah.rehat then kimia.menakutkan ! menggerunkan ! asalkan ada equation2 mmg kertas tu suci! result ? huhu.memberangsangkan ! alhamdulillah.x hebat mana pun.dan x sangka pun dpt markah tu.sbb aq buat pakai dadu.(tibai....).next subjek yg paling aq x suka dpt kertas examnya.semestinya addmath.result ?? juga x disangka sangka walaupun teruk la jugak.whatever.....yg penting puas hati.Bahasa Inggeris.result yg "terpalingsekali" teruk! x padan dgn bpk yg ajar bahasa inggeris ! aq bnyk buang markah dlm bende2 remeh.yg msuk2 kan data uh.salah sikit,dah mmg 0 jwbnya..
esk maybe dpt paper bm,sejarah,agama,fizik and math mode. fizik katanya ramai yg failed.tolong jauhkan aq dari perkataan failed utk fizik...!
Bio mmg dah target awal2 utk gagal.wait and see da result!
_____________________________________________________
adik angkat . mahu battle addmath ??? whoah ! nice...aq yg mintak battle sbb rasa tercabar dgn result addmath dia dgn result addmath 1st test aku dulu.
Ujian selaras 1 tingkatas 4 vs Ujian selaras 1 tingkatan 5
= 18 vs ???
keputusan ; aku menang !!!!!!

Ujian selaras 1 tingkatan 4 vs Modul Item Berfokus Set 1
= 18 vs tgk result bln 4 nanti~
keputusan : harap menang lagi.
_____________________________________________________
Ujian selaras 1: bukti:org x tusyen pun boleh hidup...terbukti...ni bru 1st test.diorg x all out lagi.
esok2 aq post result keseluruhan aq erk !

No comments:

Post a Comment