Thursday, February 3, 2011

Homework.Blog 3b.pertandingan.

Cikgu kasi angpau utk raya cina ni.bnyk "keping2"(helaian kertas) yg dia kasi.keping2 tu akanku gunakan utk SPM.yg penting,awal2 lagi aq da siapkan.ada la juga yg separuh.sbb x faham.ouh, add math punya module aq da siap.cuma beberapa soklan jea yg x faham.jangan lah pelik! mmg lah ni 1st time aq suka wat +math.

Blog 3 Bijak versi 2009. da lapuk lah 3bijak tu.(peduli apa aq)
. aku ada lah update sikit2.korang boleh lah jenguk2.sukahati kau orang(3bs students) lah x nk buka ke hape.yg penting blog tu masih bernyawa .


(klik gambar di atas utk terjun ke blog 3 BIJAK)


Pertandingan ? AHHA.pertandingan kepenggunaan lah.tu yg aq rasa cam menyesal coz x amik Kelab Pengguna kat sekolah.HAIH.x apalah!

Swimming ke page pertandingan tu ! (click here!)

kalau tahun lepas,aku masuk pertandingan membuat folio(guna microsoft power point),tp...dush!x sempat siap.so mcm sia sia saja usaha kita orang.(kami ber-dua) .Tahun ini? memang teringin nak masuk.tp ....bkn x ada masa.tajuk yg diberikan sangat2 mencabar.aku x boleh buat.aku kene 24 jam focus pd bende tu,insyaAllah boleh.But,aku pentingkan pelajaran.jadi,x bolehlah.selamat tinggal ! Tahun depan,insyaAllah.aku kan x ada bende nk buat time2 mcm ni.makan tidur ajelah.

Hasil Video : (click here!) sila sign in account FB anda.
atau
boleh terus ke youtube saya.


(click here)!


ADIOS ! kerja mommy ku perluku settlekan dgn segera.mcm nilah nasib anak cikgu,kan?

No comments:

Post a Comment