Saturday, February 19, 2011

P.R.O.J.E.C.T

(backside of da shirt)

(bahagian depan)

Ni Baju Sidang Redaksi ! nice ~



Hari ini tuisyen dtg dgn penuh bersemangat !!! bkn subjek stress ! weeee..
12.30 balik,terus turun gi pusat akses ngan abeng.call cikgu then sampai msuk akses.pasang air cond! terbaekkkk! lega....then buku tebal uh ta bwk.cikgu anta gi umah abeng,amik buku tu then gi umah aq amik buku lain.HAHA.TEKSI ! TEKSI ! kete ALZA uh !


msuk akses blk,nk gi pkay admin x boleh .kene paswed.so segala download2,x bole donlod lau pkay student punye.buka FB di sana.HUH.cikgu Amir ada FB pula ! slamani die husya2 rupanya.
haih.bahaya...bahaya...

Project dalam proses !



(conToh Project)

Banyak borak2 lah tadi.sangat2 best ! borak2 pasal bdk2 3 Bijak.
apa yg aq xtw,aq da tau.HUHU.
yeah,klu aq ngan abeng and cikgu Amir,lau x kene kacau mmg x sah.

cikgu suka sakat.HAHA.mcm2 lah.

Cikgu : Kamu boleh pergi rumah Zati main badminton ,Hafiz ! lepas asar sampai pkul 7.
Aku+abeng: (panas! panas!)


Cikgu : Hafiz mesti suka pergi rumah Zati kn? boleh jumpa makbpak mertua...
Aku : (tergelak + nk muntah2)
Cikgu : Nanti cikgu ckp kat parents Zati,mkck,ni bakal menantu makcik...blablabla..
Aku : (panas ! panas !)


memang panas jeh...HUH.tapi x apa.itu cuma gurauan.tanpa gurauan,hidup x gembira,kan?
x ambil hati pun..sakat lagi..sakat lagi..


Cikgu : Nanti hafizudin dtg rumah kamu,kamu masakkan maggie utk die.
aku : ( hahahaha.padan muka!)


then crite pasal budak2 3Bijak punya secret.HAHA.secret?hanya kami sahaja yg tahu.

Cikgu: cikgu susah nak carik batch yg best mcm batch kamu.stiap tahun dia punya perangai lain2 tau.walaupun klas kamu huhahuha sana..tp nk belajar...cikgu akan jaga kamu semua sampai kamu habis sekolah.tu harapan saya.SPM ni mesti kene ALL OUT.


ahhh...cikgu terbaekkkk !! x pernah dpt cikgu terbaek n sesporting mcm ni aww.

mcm2 lah tdi di boraknya...

dgn si faiz si sombong tu laa...HAHA.mcm2.
cikgu ckp.
faiz nk jadi doktor.cikgu suggest jd doktor mata.haris pun nk jadi doktor.

Aku doakan kauorang semua berjaya dengan bidang masing2.3Bijak terbaekkk!!!

Cikgu : Faiz ada adik,kan? sape namenye eh?nnt cikgu nk carik.nk kenal mana 1 adk die.
aku : nama adik die **** kelas 2 Bijak.


hahaha.habislah.......

cikgu : apa pilihan kamu lepaas Spm nnt zati ?
aku : pilihan pertama amik Psikologi.pilihan kedua amik Medic.
Cikgu: ooo...tu cita2 ckgu dulu tu..(psikologi).tp x kesampaian.almaklumla,zaman dulu2 kan,org tua mana ada nk bincang2.kita kene pandai buat haluan sendiri.


HAHA.peliklah aku.Medic pilihan kedua? huhu.dah aku minat psikologi.chopp! psikologi bnyk cabang.x semestinya psycho org2 gila kat hospital2 uh jew.harap faham !
InsyaAllah.ni semua hanya rancangan.tuhan yg menentukan.

hah.banyak lagi lah yg cikgu crite.dengan semangatnya...dengan gosip2nya....dengan kutukankutukannya....dgn sakatnya yg x henti2...huh.eden pun suda capek!mau tidur.

Geng utk hari selasa ini.MSU :
Aziz(SALC.5sn3) , Syu(PSS.5sn1),Farhana(PSS.5sn1)ngan adik dia.,Yushida(PSS.4sn1),Cikin(PSS.5sn1) , Sabrina Isnin(APD.4sn4).

yg pasti mereka semua pakai baju kuning.aku? HUAAAAA>.....

No comments:

Post a Comment