Monday, February 28, 2011

28/2/2011

malam tadi time study sejarah,tibatiba ada org miscall.cheh! bdk ni.mmg xde keje.kul 1.10 pagi miscall.tp,bkn ke sepatutnya dia ada kat hostel??? Deyyyy~bawak phone gi ostel.kene rampas baru padan muka.Husna lah.Miss her so much !

Husna : x rindu una???

errr...tanya soalan lain x boleh kaaa?
ayat jujur:aq x pernah lupakan dia sejak dia kluar Meru.bila tgk blk inbox,lagi lah mula teringat kat dia.tp aq mmg x boleh kasi otak ni teringat kat dia time kat sekolah.langsung x focus nanti.
jadi,adk angkat aq tu sebagai semangat aku utk lupakan una.bukan aq nk permainkan adptd sis aku tu,eh!


Tapi, Una ngan bdk tu memang jauh berbeza !
Una kasar, dia lembut. So, aku terpaksalah join sikap diorg tu.
Una jiwang, dia x jiwang.
Una x reti malu, dia pemalu.
banyak lagi.
conclusionnya, aku sayang mereka berdua walaupun mcm langit&bumi.

"Dia" tu sape ek? hehe.dia uh adk angkat aq lorr.nak tau yg mana?husya la kat sekolah.lau nampak aku hepy2 ngan budak form4, dia lah tu..



pagi2 seperti biasalah.lepak sebelah bilik agama.happy ! happy ! tanye dia jadi ke x...then aq teringat 1 soalan nk tanye kat raja.ajak raja jao2 dari dia.hahaha.soklannya : bile bufday dia.ade 1 perkara aq nk dajal kan dia.but,bufday dia 15 Jun ! lama lagi...nk SPM pun wat dajal.then,boring lepak ngan diorg,trus naik kelas.

perhimpunan.......
waktu agama.ustazah tanya Tajwid lah pulak ! aq ngan Mira gado.masing2 nk bgn dulu.sampai giliran,due2 bangun serentak.masing2 pandang.ustazah tanya soklan lain.HAHA.aku duduklah..mira x dpt jawab.then dgn bangganya jawab :Ikhfak Syafawi". alahai ! "Iklab" lah !
kelirulah antara ikhfak syafawi n iklab...

Balik dengan bersemangat tp lumrahnya kurang sihat di dalam.gi kantin.CHOYYY ! janji kat kantin.balik pula dia.bengang2 ! lepak ngan Menna n Tikah then naik Akses.kononnya nk mara si petugas uh la...naik2,masih tutup lagi....masuk kejap,tulis samting kat whiteboard.
Mase ni jugaklah si Tikah tu nk buli aku....SETIAUSAHA BULI PENGERUSI????
X pe x pe...x habis habis buli guna psiko die tu.kau nk jadi forensik,dok senyap2 dgn forensik.

Then balik,dan ckp dalam hati, "kalau kau x mesej aku,mmg jawabnya aku x kan tegur lg lah".
(jahat,rite?hahaha)
Smpi rumah,check phone.ade pun !
" Akak,***** mntx maaf xjd study dgn akak.jgn marah eh."

hahaha.aq tau die takut....then chat ngan die...cite pasal ex- lah..mcm2 !
konon x akan buat lg??? hah.percaya lah..

insyaAllah,kamis ni kat Akses after skola.x jadi jugak,mmg lah....

UBAT NGANTUK AKU TIME DALAM KELAS IALAH KISMIS.BANYAK BEKALAN AKU DAH BELI..

No comments:

Post a Comment