Monday, January 24, 2011

24 jan 2011

Datang pagi letak beg tgk kelas wow ! bersih.......lepak kaki lima , pengumuman , masih lepak then turun perhimpunan. seperti biasa, msuk klas sains 1.sains 2 mmg kosong.tapak perhimpunan pun basah.haih ! kawan2 sains 1 tolak2 suruh masuk kelas sendiri...(x gune!)cari pot yg x basah.HAHA.
celoter.........memanjang. then puan siti rahimah bagi ucapan terakhir. doa tu, aku akan sentiasa ingat.naik kelas, subjek akaun...akaun ????? masuk topik baru : penggajian. sangat best topik ini. jadi, saya tidak fokus dalam kelas. sape x kenal cikgu akaun,kan? selagi x de siapa ckp waktu da abis, selagi tu meluncur.HOHO.watever laa~ then rehat.
kopok lekor hidangan harian~ .

masuk bilik guru jumpe cikgu Dulijah. hayya ! tade pula die !
then dak2 laki jumpe ustazah.yes,jumpa juga...salam2...kelihatan mcm sedih lagi.

(Tiang bdekatan tangga utama nk naik ke pejabat/makmal/kelas f5) jalan2.yea, form 5 kan? jalan2 lah ! lepak tepi tiang, jumpa dia ! poyo jeh nk lari2.....
jumpa pn dulijah ! buat lampu isyaratlah, apa lagi kan?


Me : cikgu 4x!!
Cikgu : Ha, kenapa? nak tanya kenapa x masuk kelas td?
Me : Bkn2 ! erm, SPM tahun ni x boleh amik 11 subjek ea?
Cikgu : x. sejak tahun lepas. memang di hadkan ambil 10 sahaja.x merasalah korang dapat 11A nnt....sapelah yg dpt 10A kan,nanti ?
Me : (very2 depressed !)


seronok apa kalau cikgu x masuk? huhu. cikgu mcm tergesa gesa.hurm.....
nampaknya, x merasalah aku sentuh buku TASAWWUR ISLAM tu.
sayang nak buang yg lain. sangat2 mahal harganya berbanding tasawwur.
So,bio kimia fizik +math akaun bm bi sejarah mathmode agama. inilah SPM aku.

________________________________________________________

waktu balik pula ~ wow !!! rezeki aq utk nmpk muka dia. terima kasih lah kerana munculkan muka anda di hadapan saya. Anda memudahkan urusan saya .But, anda pikir, saya tidak tahu bahawa anda ckp2 pasal saya?HAHA. jgn acting depan saya lah~ Saya merbahaya ? yes ! saya mmg bahaya. saya mudah cepat 'rasa' something . saya tidak berapa suka rapat2 dengan mereka2 yg ada pandai phsyco2 org.cikgu kaunseling?bkn x suka mereka.BUKAN! klu sy rapat, mcm2 lah di scan nya.aku dah la bnyk secret2 yg x boleh di share.secret2 tu x halang hidup saya pun.oke.don worry~ jadi sebab itu saya rasa sgt2 bahawa anda ckp2 pasal saya.lain kali kalau nk mengumpat, jgn dekat2 ea? terima kasih sekali lagi.

____________________________________________________________

AKSES ! haha.sory kawan ! saya terlupa akses ! next week insyaAllah akan dibuka.mari datang ramai2.terima kasih kepada bdk2 yg bg tahu.saya lupa !

______________________________________________________________

TAMAT !!! NEXT POST : ESSAY !
!

No comments:

Post a Comment