Saturday, January 1, 2011

1.1.11

Tadi lepas zohor gerak gi sekolah mummy !
dtg2 buke air-cond , amik kerusi, tidur bwh air cond...
NYAMAN !
x lame,hujan...lg sedap lah tidu
r...!
area pkul 5 bgn.amik nset mummy , snaping2..!
HAHA.
mak aq siap2 berkemas utk b
uka sekolah nnt.
- SEKOLAH RENDAH AGAMA BATU BELAH , KLANG -


*bkn pilihanraya!






* Promoter Class


* Dalam hall sekola

Ni je pic2 yg sempat aku snap.
Aku x pernah pegi sekola bpk aq kn?
HAHA. (SK Sementa)

ouh, thn ni skola bpk aq(sk sementa) tuan rumah
utk kejohanan merentas desa.SK dan SMK.
peringkat daerah dan negeri.



p/s : Pada 4 Januari 2011 , aku akan online facebook
dan buat benda2 berkaitan komputer hanya pada waktu
petang lepas aku balik dari sekolah.start from 2 pm until 5 pm.
untunglah klu cikgu akhir mase x masuk .balik pkul 1 !!!
tp, x mungkin ! thn dpn bnyk stay...

petang, baca buku utk esk subjek esok hari.walaupun ade yg ckp x elok baca buku ptg2.
tp klu aq bce, bnyk masuk.nk wat camne.x dosa,kn?
after isyak area 9pm,mule wat homework mcm gunung everest tu (lebih tggi kutt).
aq x masuk bile baca buku tgh malam.x tau kenapa.so, itu waktu tidur aku.


So simple, but very2 tired for sure !

No comments:

Post a Comment