Wednesday, December 1, 2010

saje mahu ckp yg saya sudah fed up.sy sudah send mesej pd die,still x reply2 jugak.malu tahu x hantar mesej tu?*terpaksa semata mata nk buat die tegur pada saya.tp resultnya,tidak seperti apa yg saya mahukan.
tahun depan,x boleh la kite jumpe lg kan? awk busy dgn study awak,sy busy dgn study saya.
saya hope sgt2 suatu hari kite akan bertemu lagi.mungkin kat Universiti? insyaAllah.sy tunggu masa itu. Apepun, sy sentiasa ingat memori indah kite bersama eyh.Walaupun baru setahun kite kenal,tp walaupun kau x kenal aku yg sebenarnya,aku dah kenal kau yg sebenarnya.

Ape yg aq perhati, kau mmg kwn yg baik.kau selalu cerie even ko ade masala sendiri.walaupun kau x penah share masala tu.aku tau dari memek muke.dont lie to me. even perangai kau ganas2 pun,but aku tau,itu luaran kau je.

ta nak cerita pasal kau lg lah ~ wat sedih je.i always pray that u always sihat,dan cemerlang dlm hidup.jgn sia siakan kepandaian yg ada yeah?


TERIMA KASIH DI ATAS PERKENALAN KITA LEBIH KURANG SATU TAHUN.LOVE YOU SO MUCH * NUR ********* BT ******


salam sayang,
zati hanani

No comments:

Post a Comment