Sunday, November 21, 2010

rindu ~

Hari tu aku bermimpi lg...mimpi someone yg aku syg satu tika dulu.please,bkn lelaki . Tiba2 die panggil name aku.tp aq wat dunno sbb suarenye samar2.then dye dekat ngan aku,panggil name aku,aku pandang die.wahh! bdk ni biar betik,tegur aku? then die say sorry sgt2 sbb x tegur aku selama ini.alasan die : (aq x ingat) tp aku tau itu cume alasan semata mata. Dengan mudahnye aku maafkan die dan peluk die mcm adik beradik....mmg seronok gile time tu !

Bile dh tengahari,tibe2 aku teringat kat mimpi die.SUDAH ! aku x bley lupekan mimpi ni.Bile ingat blk,aq tertitiskan air mata waktu2 aku rapat ngan die satu mase dulu.

Tapi.....ini cuma mimpi...bak kata org,mainan tidur . aku x boleh buat apa apa.Tapi,aku sangat2 berharap yg suatu hari nnt die akan menegur aku semula.

Kami dah x bertegur sapa sejak bulan 2,bermakna dh 10 bulan....! Mse bln 2,aku ade lah senyum2 tande tegur kat die,tp................... die wat2 x kenal aku? ade la beberapa kali aq try senyum,but die still mcm tu.aku nk ckp2 ngan die,tp 24 hours berkepit dgn puak2 die.
Dkat facebook pulak,hati aku ade pernah terdetik utk tegur die,tp,jari aku mengatakan TIDAK!.dont know why laaa. aku pun cuba utk membuatkan die tegur aku dlm FB dgn menghantar status status yg karut utk kenekan die.But,die langsung x amik peduli.Menipu la yg status2 aku tu x penah langsung ade dlm Wall die.

Masalah ni aku rase hanya seorang sahaja yg boleh tolong utk rapatkan lg hubungan kami.Kawan die sendiri. Tapi, aq pun dah lost contact ngan kawan die.tah mne die menghilang!

Uarrrhhh! Hope sangat2 yg mimpi tu akan benar2 berlaku dan aku tunggu masa tu tiba....
Aku always ikut perkembangan die dlm FB.x pernah ketinggalan!

Kepada die,aku nak minta maaf kpd u,maybe u x nk tegur aku sbb attitude aku right? actually , aku nk perbetulkan.Selama u kenal aku,tu bkn attitude aku yg sebenar.Susah utk kenal attitude aku.

*Berdoa*

No comments:

Post a Comment