Thursday, January 28, 2010

TEKNIK

Yeah....laku gak aku kat teknik uh ea...?Mule2 terkejot gak bile tau dpt msuk..huhu.niy panggilan yg kedua undangan mlalui post..

Bile tau keputusan

Ayah : (kat dlm kete,27/1/2010,ari Rabu,pkul 2.45ptg,bru balik meeting BSM)."Zati klu dpt Teknik nk pindah ke?"

Aku:x nk....x best...

Ayah:"tpi ade daftar nme kn"

Aku:A'ah...tpi saje2 je ... bknnye dpt pon..

Ayah :"amik bidang ape?"

Aku:"Pengurusan makanan kat Sepang n Kejuruteraan Awam kat Kole Slango"tpi x dpt pon...sbb da tgk result secare on9...

Ayah : "mne tau x dpt?tdi ade surat kemasukan ke Teknik 2010,kat kuala selangor"

Aku : Diam jap.bia betik? muke x bley bla time uh...senyum abis abisan!

Ayah : Nk pergi jugak ke?

Aku : x nk laa...

THE END...

Sebab2 ak menolak teknik :

1)Teknik x best...


2)Bile ak kluar teknik nnti,kne amik jurusan kejuruteraan awam gak.x bley amik len.klu ak pilih science account,ak kluar skola nnt bley jdi mcm2...doktor,ahli fizik,ahli kimia,akauntan,mcm2 lgi.


3)mnyk duit kne kluar maa....x kurang RM200.blom msuk belanje harian lgi.ak lepak klas science niy pon beli bku lebih 15 inggit.pokai...pokai...


+stiap org len2 pendapat..niy pendapat ak...tanpe libatkan ibubapa +


sape ckp rugi ak tolak? sebenarnye,Rugi klu ak tolak 4 science 2...penat2 ak blaja prinsip akaun kat sni,kat sne trus x blaja..bwang mse jew...

No comments:

Post a Comment