Thursday, January 14, 2010

Kenape ngan aku hariniy?

14/1/2010

aq pon x tau la kenape dgn aku harini.Nk kate bnyk homework,x jugak.sume homework da finished kecuali agama.Nk kate tension ngan plajaran,ade la sikit2 tpi x la ganggu sgt ngan mood ak harini.Nk kate busy ngan keje2 luar,mcm pbsm or meeting pape,x jugak sbb ak suke "busy" but i don't like STRESS

Harini aku rase nk nangis jea lgi2 lepas balik sekolah pkul 3.kat umah pon ak bnyk termenung.hadap buku pon,tpi otak ke tempat len.mlm niy langsung ak x study.

Ak niy jenis org yg x boleh ditinggalkan oleh org yg ak syg sgt2 selain family,member in BSM,n member in class.Then,aku jugak x boleh terserempak/jumpe/ditegur/lepak dengan org yg aku sayang.klu x,fikiran ak,memang melayang ingat kat dye.mmg cam2.klu dye tinggalkan ak,beberape minggu or bulan baru boley lupe kat dye.depends pde rapatnye kitorg.last year,ad gak someone tinggalkan ak.dri bulan 5 hingge da nk PMR uh,ak still ingat kat dye.coz ak rapat n kenal ngan dye.lepas pmr 2 la ak da mule lupekan dye sket2...

Sometime,korg mesty penah nmpk muke ak mcm sombong/sedih/senyap @ school.time uh la ak teringat kat org2 yg ak syg selain family n members...kdg2 terkeluar gak airmate.tpi pandai2 ar cover.

Maybe arini sbb bnyk gelak kat dlm kelas kowt....gelak lawannye sedih...
Mule2 tyme PMD uh.then mse cikgu kamal...2 sume keje SHADA.tp happy tyme2 tu.thanks SHADA gembira kan aq...I MISS U ROSHADA>>>!


Da ar....smpi sini pon air mate da terkeluar...x nk ah cite pepanjang...bajet air mata.bye.

-sekian-

2 comments: